کرفون منطقه ای بکر و شگفت انگیز برای استراحت

12 دی 1401
0 دیدگاه
کرفون 89454564105

کرفون برای استراحت یک مکان عالی و دنج است، اما اگر با هدف استراحت در یک مکان آرام قصد سفر به این روستا را دارید، فصل پاییز و یا فصل زمستان را انتخاب کنید، در این فصل به دلیل هوای سرد و برفی این منطقه توریست ها و مسافران کمتری به این روستا تردد می کنند در نتیجه، کل محیط روستا در طول روز و شب آرام است و فقط صداهای موجود در طبیعت نظیر صدای آواز پرندگان، جیک جیک گنجشکان، صدای حیوانات، زوزه های باد و صدای بارش باران و یا برف به گوش می رسد.

برخلاف این دو فصل، در بهار و تابستان، به دلیل تعطیلات مختلف و افزایش دمای هوای این منطقه، افراد زیادی کرفون را هدف سفر و تفریح خود انتخاب می کنند و همین مورد باعث می شود که این روستا بسیار شلوغ شود و در کنار هر جاذبه دیدنی آن، چند صد نفر را ببینید که هر کسی مشغول انجام فعالیتی بوده و صداهای زیادی ایجاد می شود و سکوت روستا را تحت تاثیر قرار می دهد، روستای توریستی کرفون هر ساله پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری است .

کرفون 8745212305696

امکانات کرفون برای گردشگری

برخلاف این که کرفون یک روستا محسوب می شود، ساحل آن دارای امکانات مختلفی است به صورتی که می توان درون ساحل این روستا انواع مختلف فعالیت های ورزش را انجام داد و به موح سواری پرداخت. علاوه بر موج سواری، قایق های متعددی در کنار  ساحل کرفون قرار دارند که با پرداخت یک مبلغ کم می توانید چندین دقیقه درون آب های این دریا قایق سواری کنید.

کرفون 08785431200

از دیگر ورزش های موجود درون ساحل کرفون، اسکی روی آب می باشد، این ورزش تا حدودی تخصصی است  و به یادگیری نیاز دارد، افرادی در کنار ساحل هستند که فوت و فن موج سواری را به افراد آموزش می دهند. از دیگر ورزش های قابل اجرا در این منطقه می توان به شنا اشاره کرد. با احتیاط کامل می توانید درون آب دریا به شنا پرداخته و یک آبتنی حسابی داشته باشد.

البته برای شنا کردن در سواحل کرفون باید دمای هوا و فصل سال را در نظر بگیرید، هر فصلی برای شنا کردن مناسب نخواهد بود، به طوری که یک سهل انگاری کوچک می تواند شما را بیمار کرده و تا چندین روز مهمان رخت خواب کند. در تابستان هنگامی که خورشید درون آسمان در حال تابیدن و گرم کردن زمین است، بهترین زمان برای شنا کردن است.

 

ارسال دیدگاه