مزایای خرید زمین در کیاکلا که سرمایه گذاران می دانند

4 بهمن 1401
0 دیدگاه
کیاکلا 56748946512

شهر زیبای کیاکلا در منطقه سرسبز مازندران با موقعیت عالی ایجاد شده است در ارتباط با سابقه این شهر می توان گفت که تاریخچه ای طولانی برای شهر شدن این منطقه وجود ندارد اما به تدریج با توسعه یافته شدن روستای کیاکلا طی سال های اخیر و رونق ورود و خروج مسافر در این منطقه، رشد قابل توجهی کرده است و همین ازدحام مسافر در آن امتیاز عالی برای بزرگ تر شدن هر چه بیشتر کیاکلا شده است. تاسیس سازمان ها و ادرات مختلف در این شهر با به همراه به وجود آمدن پارکی زیبا با جاذبه های منحصربه فرد و امکانات های مختلف، کیاکلا را به یک قطب مهم گردشگری در مازندران تبدیل نموده است.

کیاکلا 3267468452

جاذبه های کیاکلا

ایا می شود شهری در منطقه شمال کشور و استان مازندران وجود داشته باشد اما هیچ جاذبه ای نداشته باشد، این مورد غیر ممکن است ، زیرا در شهر کیاکلا می توان جاذبه های مختلف را مشاهده کرد، از زیبایی شالیزارهایی که در اطراف این قسمت پراکنده شده اند تا زیبایی جنگل های انبوه با درختان زیبا و گل هایی که در فصل بهار شکوفا شده و در دامن این منطقه گسترده شده اند.

روستاهایی که هر کدام می توانند حال و هوای خاصی به مسافر بدهد، روستاهایی با شرایط آب و هوایی متفاوت نسبت به منطقه شهری کیاکلا که همین شرایط متفاوت گاهی باعث می شود مسافران لباس های مناسب با خود حمل نکرده و سرمای شدید این روستاها آن ها را ازیت کند. علاوه بر این می توان دریا و ساحل زیبای آن اشاره کرد، با وجود فاصله کمی که برای مشاهده دریای خزر در منطقه کیاکلا وجود دارد، یک امتیاز ویژه جهت قرار دادن این جاذبه طبیعی به عنوان بخشی از دیدنی های کیاکلا است.

بازار کیلا نیز مانند دیگر بازارهای شمالی در تمام ایام سال مشغول شلوغی های ناشی از گذر افراد بومی و افراد مهاجر و مسافر است. بازارهایی که در مغازه ها و دست فروشی های آن اجناسی زیبا برای فروش گذاشته شده اجناسی که به کیاکلا اختصاص داشته و سوغاتی این منطقه قلمداد می شوند. علاوه بر این می توان به محصولات خوشمزه ای اشاره کرد که مزه ترش در آن بیشتر به چشم می آید.

محصولاتی که به مدد وجود باغات میوه در این منطقه بساط آن ها پهن شده است. باغات میوه در کیاکلا می توانند به عنوان جاذبه های این منطقه می باشند، در برخی مواقع مسافران با کسب اجازه از صاحبان این باغ ها به آن ها وارد شده و در زیر یکی از درختان آن منطقه اتراق می کنند، این اتراق ممکن است یک نصفه روز به طول انجامد.

کیاکلا 0468764852

سرمایه گذاری در کیاکلا

سرمایه گذاری در کیاکلا می تواند شامل خرید زمین در شهر کیاکلا و حتی روستاهای اطراف آن باشد علاوه بر این ویلاهای آماده ای در این منطقه قرار دارند که هر کدام دارای امکانات ویژه ای جهت خرید و فروش هستند، به همین دلیل فرصت برای افرادی که تمایل به خرید ویلای آماده دارند وجود دارد، بر اساس تنوع مختلف ویلاهای این بخش، سرنایه گذاران می توانند ویلای مورد نظر خود از نظر مساحت و نحوه طراحی را انتخاب نمایند.

دلیل اصلی سرمایه گذاری سود بخش در کیاکلا، فراهم بود بستر لازم این منطقه از جهت توریستی بودن و داشتن مزیت های نسبی بالقوه است. مزیت های نسبی که با یک سرمایه گذاری درست بر روی آن ها می توانند به یک مزیت بالفعل تبدیل شده و راه درآمد زایی افراد مختلف را باز کند.

علاوه بر خرید زمین و خرید ویلا، خرید آپارتمان نیز در این شهر نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود البته باید هنگام خرید آپارتمان موقعیت قرار گیری آن در نظر گرفته شود. آپارتمان هایی که در مرکز شهر بوده و برای به دست آوردن ملزومات ضروری مسافران به مشکل بر نخورند به علاوه آپارتمان هایی که در کنار دریا بوده و پنجره بالکن آن به سمت دریا و یا به سمت مکان های سرسبز باز می شود همه این موارد می توانند یک جز اثربخش برای انتخاب یک سرمایه گذاری درست و آینده دار تلقی گردد.

جمع بندی آخر

کیاکلا شهری در مازندران با داشتن زمینه مناسب برای سرمایه گذاری است. از آنجایی که سرمایه گذاران و فعالان در حوزه مسکن به خطه شمال نگاهی ویژه دارند، پیامد مطلوبی برای خرید ویلا، خرید آپارتمان و خرید زمین وجود دارد. هنگامی که سرمایه گذاری در این زمینه زیاد شود قطعا به بخش توریستی این منطقه نیز کمک شده و کار اسکان چند روزه مسافران برای پیدا کردن جا به مشکل روبرو نخواهد شد.

 

ارسال دیدگاه