زیبایی های شگفت انگیز استان رویایی مازندران

10 دی 1401
0 دیدگاه
استان رویایی مازندران 564546545641

شما می‌دانید که استان رویایی مازندران همانند دیگر استان‌ های سرسبز شمالی دارای جاذبه های ویژه و مکان های تفریحی و توریستی بسیار گسترده است که از  این جاهای دیدنی ییلاقات زیبا بوده که  دارای رودخانه‌ ها و آبشارها در کنار دریای زیبای خزر و وسط جنگل‌ های پهناور و سرسبز این استان قرار گرفته اند،  که شاید بسیاری از گردشگران هنوز این ییلاقات را برای گردشگری پیدا نکرده‌ اند و ما می‌خواهیم که با معرفی چند مورد ییلاقات این استان، شما را برای بازدید و گردشگری به این ییلاقات دعوت کنیم؛  همان‌طور که می‌ دانید استان مازندران یک استان کوهستانی است و در کوهستان های این منطقه ییلاقات با فاصله کم از یکدیگر وجود دارد. به دلیل وجود تمامی زیبای های موجود در استان رویایی مازندران سرمایه گذاری در شهرهای مختلف آن بسیار پرمتقاضی هستند؛ از جمله سرمایه گذاری های پر سود در مازندران باید به خرید ویلا قائم شهر، خرید زمین در جویبار و… اشاره نمود.

استان رویایی مازندران 58421246505

زیبایی های استان رویایی مازندران

اگر ما ابتدا بخواهیم چند مورد از ییلاقات مطرح استان رویایی مازندران را برای شما معرفی کنیم، می‌ توانیم به  ییلاقات گرما سر اشاره نماییم. ییلاقات گرما سر که در نزدیکی آن روستاهای مختلفی قرار گرفته، در حوالی شهر زیبای رامسر می‌ باشد که منطقه‌ ای بسیار سرسبز و با داشتن گل‌های رنگارنگ و زیبایی‌ های فراوان و برخوردار از آب‌ و هوا،  درست است که آب و هوا در کل استان مازندران و دیگر شهر های شمالی بسیار عالی است ولی باید بدانید که آب و هوا و اقلیم این ییلاقات بسیار متفاوت هستند و ییلاقات گرما سر با داشتن زیبایی‌ ها سرسبزی ها و دامنه های جذابی که در آن‌جا است چشم گردشگران را به خود جذب نموده است.

ییلاقات گرماسر منطقه‌ ای بسیار کوچک و دل‌نشین بوده که خانه‌ های چوبی بسیار زیبایی دارد؛ این منطقه در کوهستان‌ های البرز واقع شده‌ و عموم خانه‌هایی که در این ییلاق ساخت شده‌  به‌ صورت کلبه‌ ای و سقف‌ های شیب دار بوده که به‌ خاطر بارش برف ایمنی کامل را در نظر بگیرند.

 استان رویایی مازندران 3514564685232510

 می دانید که پهنه استان رویایی مازندران را کوه ها پوشانده اند و  در میان دامنه های و ارتفاعات این کوهای سربه فلک کشیده، ییلاقات ناشناخته مازندران قرار دارد، وقتی وارد این روستا می‌ شوید به چشم می‌ بینید که خانه بر بالای یک تپه و خانه‌ ای پایین تپه دیگر قرار گرفته است و بسیار منطقه‌ای جذاب و خارق العاده را ایجاد کرده است.

امکانات لازم و ابتدایی برای گردشگران این ییلاقات ناشناخته مازندران فراهم است؛  وقتی گردشگری قصد سفر به این ییلاقات را داشته باشد و بخواهد چند روزی در آن مکان بماند و اطراف روستا و کوهستان‌ های زیبا و سرسبز این اطراف را بازدید کند جای اسکان و استراحت نیاز دارو و کلبه‌ های چوبی بهترین گزینه برای اقامت آن ها است که می‌توانید با اجاره یا رهن کردن، دیگر نگرانی برای اقامت را نداشته باشید.

 

ارسال دیدگاه