ترفندهای طلایی خرید در مازندران که باید بدانید

2 دی 1401
0 دیدگاه
خرید ویلا در مازندران 646513214687520

خرید ویلا در مازندران این روزها به یکی از باب ترین سرمایه گذاری ها تبدیل شده است. هنگامی که بر روی خاک مازندران قدم می گذارید و به روستاهای زیبای این منطقه جهت تفریح و گردش سر می زنید، خانه هایی با بافت های زیبا و قدیمی می بینید که معماری زیبای آن ها توجه برانگیز است. با توجه به محیط پیرامون این ویلاها و طبیعتی که به سان یک مادر این خانه های ویلایی را در آغوش گرفته، دوست دارید هر چقدر که عمر شما است را در این روستاهای بهشتی بگذرانید.

روستاهایی که دیگر مانند گذشته جاده های صعب العبور نداشته و برای به دست آوردن یک وسیله مورد نیاز، احتیاج رفتن از روستا به شهر نیست، پیشرفته شدن نسبت به گذشته به روستاها نیز کشیده است، جایی که دیگر برای تامین آب و گاز و برق، نیاز به جمع کردن هیزم و فانوس روشن کردن نیست. روستاهای استان مازندران ، به مدد صنعت پر رونق توریسم توانسته اند گامی بلند در جهت توسعه بردارند‌ گام هایی که همچنان در حال بلند شدن است تا یک موقعیت عالی برای زندگی دائمی و یا زندگی موقت در این روستاها رقم بخورد.

خرید ویلا در مازندران 87465413213150

خصوصیات یک خانه ویلایی در مازندران

قاعدتا ویژگی هایی که خانه های ویلایی امروز دارند با ویژگی هایی که خانه های ویلایی گذشته دارند، تفاوت های زیادی دارد، البته ما هنوز هم درون روستاهای استان مازندران می توانیم خانه هایی ویلایی را مشاهده کنیم که بر اساس معماری ها و سبک های پیشین ساخته شده اند و شاید از بزرگترین دلیل انتخاب این خانه ها توسط افراد مختلف همین ویژگی قدیمی بودن طرح و نمای آن ها باشد.

دلیل این است که افراد با هدف فرار از شهر و بافت خسته کننده اش به روستاها پناه آورده اند، بنابراین دوست دارند علاوه بر این که از فضا و طبیعت روستاهای موجود لذت ببرند، خانه هایی که در آن ساکن هستند نیز با خانه شهریشان متفاوت باشد، همین تفاوت ها هستند که باعث می شوند افراد از دورترین قسمت های کشور به منظور رفع استراحت روحی، خانه های خود را ترک کرده و به این روستاها رهسپار شوند.

خرید ویلا در مازندران 897654132103

برای این که بتوانیم از خصوصیات خرید ویلا در مازندران بگوییم بهتر است که ابتدا با مناطق و شرایط محیطی که بر آنان حاکم است آشنا شوید. به طور مثال خصوصیات یک خانه ای که در  منطقه باران خیز قرار دارد با یک خانه ای  که در شرایط دیگر با آب و هوای ملایم تر قرار دارد بسیار متفاوت است.

خانه های ویلایی مناطق باران خیز را طوری می سازند که سقف شیب دار داشته باشد تا هنگام ریزش های مداوم جوی مورد آسیب قرار نگیرد به علاوه خانه ها همواره از سطح زمین ارتفاع دارند تا رطوبت همیشگی خاک محیط باعث زودتر فرسوده شدن این خانه های ویلایی نشود،

هنگامی که روستاهای کوهستانی محل ساخت ویلا ها باشند، نور خورشید و جهت آن بسیار مهم است، زیرا مقدار اندکی از نورخورشید می تواند به گرم شدن فضای ویلا کمک کند و همین مورد  از ویژگی های برجسته یک ویلای روستایی در مازندران محسوب می شود.

 

ارسال دیدگاه