مازندران موقعیتی ویژه‌ برای سرمایه‌گذاری

12 آذر 1401
0 دیدگاه
مازندران 56546484984

استان مازندران با ویژگی‌ هایی که دارد، اغلب مردم را به سرمایه گذاری در این استان تشویق می کند. این مورد درست است که، استان مازندران از آب‌ و هوای خوبی برخوردار است و در طول سال می‌ توان به‌ طور مداوم از محصولات کشاورزی آن استفاده کرد و یا خود به کاشت و برداشت در زمین های زراعی این منطقه اقدام کرد و یا در باغ‌ های مرکبات در این استان سرمایه‌گذاری نمود و کاری را آغاز کرد.

ولی اغلب مردم و سرمایه گذاران سرمایه خود را در خرید و فروش ویلا، آپارتمان، سوئیت و زمین سرمایه‌گذاری می‌ کنند، تا به سودآوری برسند؛ به دلیل این‌ که، این استان در طول سال، شاهد گردشگران زیادی می‌ باشد و این گردشگران به اقامتگاه نیاز دارند.

استان مازندران با داشتن جاهای دیدنی و گردشگری در تمامی فصول سال، میزبان مسافران مختلفی می‌باشد، به‌ همین دلیل، بسیاری از سرمایه گذاران، بر روی ساخت‌ و ساز و خرید و فروش زمین و ویلا سرمایه گذاری می‌کنند، که در این مطلب به بیان برخی از موقعیت ها و دلائل اهمیت این استان برای سرمایه گذاری پرداخته می شود.

مازندران 796847968549649647

شهرهای مناسب در مازندران ویژه سرمایه‌گذاری

استان مازندران با تمام ویژگی‌ های گردشگری، زیباهایی منحصربه فرد و دیدنی های فراوانی که دارد، طرفداران خاصی هم به جهت لذت بردن از این مواهب طبیعی و هم به جهت سرمایه گذاری و کسب سود دارد، در خصوص شهرهای این استان، باید شهرهایی را معرفی شود که جزء بهترین شهرها و بیشترین مراکز دیدنی و گردشگری را دارا می باشد، شهرهایی مانند آمل، چمستان، نوشهر محمودآباد و غیره.

 آشنایی با شهر آمل

آمل در استان مازندران واقع شده‌ است و جز بهترین شهرهای استان هم از نظر جاذبه های طبیعی و هم از نظر ورود مسافر می‌باشد.

زیبایی‌های بی نظیر شهر آمل به همراه روستاهای بکر،  آن را به یک منطقه ویژه اقتصادی از لحاظ صنعت توریستی تبدیل کرده است. همین مورد می تواند باعث ایجاد یک امتیاز برای شهر آمل از نظر خرید و فروش ویلا، آپارتمان و زمین شود.

شاید مردم با شنیدن اسم قلعه دماوند، مشتاق دیدن آن باشند اما ندانند که این قلعه در کدام استان و شهر قرار دارد، این قلعه در استان دیدنی مازندران واقع شده است، برای جزییات بیشتر باید گفت که، قلعه‌ی دماوند در شهر آمل، می باشد.

آمل سرسبز  که صاحب دماوند است، علاوه بر طبیعت بکر، دارای جاهای دیدنی تاریخی هم می‌ باشد، که اگر بخواهیم چند مورد از  جاهای تاریخی این شهر را نام ببریم، باید از  آتشکده آمل نام برد، در زمان‌ های گذشته که بیشتر مردم آیین زرتشتی داشتند، مکان هایی برای عبادت آن ها وجود داشت که آتشکده نام داشتند.

مازندران 46854645685

هنگام سفر به این شهر، حتما سری نیز به این آتشکده ها زده می شود. موزه تاریخ آمل دیگر جاهای تاریخی این شهر است که، ساختمان سه طبقه داشته و قدمت این ساختمان به چند قرن پیش برمی‌گردد، با این ساختمان در سال‌ های گذشته در خصوص ساختمان اداری به کار می‌رفت که طی سال‌ هایی که گذشت و به‌ مرور زمان و با داشتن جاهای مختلف و بنا شدن مراکز مختلف و تغییر دولت و آیین، این مکان را به‌ عنوان موزه تاریخی نامیدند و اغلب مردم هنگام سفر به آمل برای بازدید به این موزه می‌روند.

پل دوازده چشمه که در آمل، طرفداران بسیاری داشته و نه‌ تنها، گردشگران، بلکه مردم آمل و شهرهای اطراف هم از این پل دیدن می‌ کنند؛ این پل بر روی رودخانه آمل واقع شده، همانطور که می دانید رودخانه تقریبا بزرگی از شهر آمل می گذرد که پل هزار چشمه بر روی آن قرار دارد.

مکان دیگر نام برده شده چمستان می باشد، این شهر پر مسافر، موقعیت ویژه ای برای سرمایه گذاری دارد. ویلاهای دوبلکس با معماری های مدرن و سنتی کنار ساحل و در امتداد جنگل می تواند چشم هر ببینده ای را به خود جلب کرده و هر فردی را متمایل به خرید ویلا و یا آپارتمان در این قطعه رویایی استان مازندران کند.

کو های سرسبز چمستان به همراه ساحل آرام و لذت بخش این منطقه، موقعیت و جلوه خاصی برای افراد جهت گذراندن تعطیلات سالانه و حتی تعطیلات آخر هفته دارد.

برخی از شهرهای شمال در مقایسه با دیگر شهرها، دارای جاذبه ها و مراکز دیدنی تر می باشد که رغبت مردم به بازدید از آن بیشتر می باشد به طور مثال،  شهر نوشهر و محمودآباد، جز شهرهای پر طرفدار می باشد که اکثر مردم برای دیدن این شهرها تصمیم مازندران رفتن می گیرند.

باید ذکر شود که، در کنار هر جاذبه، هر مکان تاریخی در هر شهر شمالی و حتی روستاهای آن می توان ویلاسازی کرد، سپس اقدام به خرید ویلا آماده نمود.

ارسال دیدگاه