آشنایی با مناطق ییلاقی فوق العاده بکر استان مازندران

14 دی 1401
0 دیدگاه
مناطق ییلاقی 51645641045

مازندران دارای مناطق ییلاقی فوق العاده بکری است که نگاه هر بیننده ای را به خود جذب میکند. اگر شما هم علاقمند سفر به زیباترین مناطق و ییلاق معرکه مازندران را دارید توصیه می شود تا انتها ما را یاری نمایید.

مناطق ییلاقی 556464250

ییلاق مازیچال

در این بخش میخواهیم با یکی از مناطق ییلاقی فوق العاده بکر و از زیبایی‌ های آن ییلاق شما را آگاه سازیم. ییلاق مازیچال! ییلاق مازیچال جزء بهترین و بکرترین ییلاق‌ های منطقه گردشگری در شمال کشور است که در اکثر فصل سال شاهد بازدیدکنندگان زیادی می‌ باشد، ولی بیشترین بازدید را در فصل‌ های بهار و تابستان دارد.

ییلاق مازیچال دارای زمین های زیادی است؛ زمین‌ های بسیار زیبا و با سرسبزی‌ های متنوع، زمین‌هایی که با جنگل‌های کنار و اطراف آن، جنگل‌هایی که به روی کوه‌ ها قرار داده شده است و شاید هر شخصی پیش خود فکر کند که آیا این جنگل‌ها چگونه اینقدر منظم ساخته‌ شده اند.

ورودی این روستا بسیار دیدنی می‌ باشد خانه‌ های این روستا از پالت‌ های تخته‌ ای به‌ وجود آمده اند و دیوارهای این خانه‌ها با تخته چوب‌ هایی به رنگ قهوه‌ ای و یا سفید، رنگ هایی که سلیقه مردمان این ییلاق را نشان داده، ساخته‌ شده است. جایی بسیار دیدنی که با داشتن جنگل پهناوری مانند جنگل عباس آباد، خودنمایی می کند. هنگام سفر به این جنگل، شما باید وسایلی برای جنگل گردی در این ییلاق، آماده‌ سازی کنید. وسایلی مانند کوله‌ پشتی و کفش‌ هایی که مناسب جنگل گردی باشد، چون این جنگل در زمین صاف قرار نگرفته  و در دل کوه‌ ها واقع شده‌ است؛ باید وسایل مورد نیازی را داشته باشید، باید فقط مازیچال را ببینید تا بدانید که چه جای حیرت انگیزی است.

مناطق ییلاقی 5416546841320

ییلاق سلیمان تنگه، یکی از مناطق ییلاقی مازندران

این ییلاق جزء زیباترین ییلاق‌ های مناطق مازندران بوده که با داشتن چشمه‌ ای زیبا در دل این ییلاق، گردشگران به این منطقه سفر می‌ کنند و از زیبایی‌ های این چشمه بهره‌مند می‌ شوند. هر شخصی که به ییلاق سلیمان تنگه سفر کند می‌ بایست که حتماً، قایق سواری، اتوبوس‌ های آبی و اسکی روی آب را تجربه کند و با تمام وجود از تفریحات دیدنی این منطقه لذت ببرد و بداند که دقیقا همین نقطه بی نظیرترین ییلاق این بخش محسوب می شود.

مناطق ییلاقی 1656405656

سدی در این ییلاق وجود دارد که بنام شهید رجایی معروف است، در گوشه و کنار این سد، دیدنی های متنوع قرار دارد. ییلاق سلمان تنگه در نزدیکی‌ های شهر ساری واقع شده‌ است و هر گردشگری که به شهر ساری بیاید حتماً از جاذبه های این ییلاق هم بهره‌مند می‌ شوند و استفاده لازم را می‌برد. هنگام سفر به این ییلاقات ناسناخته مازندران، حتما باید یک مکانی برای استراحت وجود داشته باشد؛ زیرا یک روز نمی توان این ییلاقات را کامل گشت. بنابراین، باید برای شما توضیحاتی را درباره اسکان در این ییلاقات ارائه داد که باید همه گردشگران بدانند که به هر قسمت و هر منطقه‌ ای از ییلاقات نام‌ برده که سفر کنند از وسایل مورد نیاز سفر در آن‌جا مطمئن باسند و باید دانست که تمامی ییلاقات واقع در استان مازندران دارای ویلاهای برای اجاره و رهن هستند به طوری که می توانید، امکانات لازم را در تمامی ویلاها ملاحظه کنید و برای اسکان شما در این ییلاقات و تفریح فراوان و بهره بردن از مناطق دیدنی این استان، جای هیچ‌ گونه نگرانی نیست.

 

ارسال دیدگاه