زیبایی های جنگل تنکابن که تاکنون نمیدانستید

20 دی 1401
0 دیدگاه
زیبایی های جنگل تنکابن 8557658441510

جنگل های مازندران هرکدام یکی پس از دیگری دارای زیبایی های منحصر به فردی هستند که جذابیت های سفر به آن را بیشتر می کنند. زیبایی های جنگل تنکابن بی شمارند و بر کسی پوشیده نیست که این جنگل یکی از خیره کننده ترین زیبایی های شگفت انگیز مازندران محسوب می شود. در ادامه با ویلا مازندران همراه باشید که دررابطه با زیبایی های این جنگل توضیحاتی را ارائه دهیم. اما قبل از هرچیزی لازم است بدانید که از جمله دلایل سرمایه گذاری در مازندران و خرید ویلا در قائم شهر، جویبار و سایر شهرهای مازندران نیز وجود جاذبه های بکر در این استان می باشند که توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به سمت خود می کشند.

زیبایی های جنگل تنکابن 654654531231

تاریخچه تنکابن، یکی از بزرگترین شهرهای مازندارن

تنکابن یکی شهرهای بزرگ مازندران به شمار می رود ،در واقع اگر بخواهیم کمی دقیق تر توضیح دهیم، چهارمین شهر بزرگ استان مازندران تنکابن است. این شهر با داشتن امکانات بالا نظیر ویلاهای لوکس، آپارتمان با امکانات بالا، دسترسی به مراکز درمانی و تفریحی  واز همه مهم تر جاذبه های خیره کننده بسیار به یکی از بهترین مقاصد برای سفر و حتی گزینه ای برای سرمایه گذاری تبدیل شده است. از جمله زیبایی های خیره کننده تنکابن مربوط به جنگل آن است. زیبایی های جنگل تنکابن همه را شگفت زده کرده اند، من جمله این زیبایی ها باید به موارد زیر اشاره کرد.

زیبایی های جنگل تنکابن 087464321

زیبایی های جنگل تنکابن، زیباترین جنگل مازندران

  • یکی دیگر از دیدنی های این جنگل رودخانه‌ ای است که در کناره‌ ی جنگل وجود دارد و این رودخانه چشم مسافران را به خود جذب کرده‌ است و در طول سال و به‌خصوص فصل تابستان گردشگرانی که از استان‌ های گرمسیر و حتی سر سیر به این استان سفر می‌کنند حتماً و حتماً از جنگل دوهزار دیدن می کنند.
  • بیشتر به‌ خاطر آب‌ تنی در رودخانه‌ی زیبای جنگل دوهزار می‌باشد و جنگل دیگر که برای شما معرفی می‌کنیم؛ جنگل سه هزار است، جنگل سه هزار همانند جنگل دوهزار، جنگلی با رودخانه‌ های فراوانی بوده که مردم بیشتر در فصل گرما به سراغ این جنگل می‌ روند دلیل نیز وجود فضا برای رودخانه های این جنگل است.
  • چندین رودخانه در این جنگل وجود دارد که با داشتن آلاچیق‌ هایی که در کناره‌ی رودخانه‌ ها در این جنگل وجود دارد و از امکاناتی بهره‌مند است. بیشتر مسافران به این جنگل سفر می‌کنند و بازدیدی از این جنگل دارند و امکان اسکان چند ساعته در جنگل وجود دارد اما به شما پیشنهاد می کنیم که شب را در جنگلی نمانید و اگر چند ساعتی بخواهید در جنگل باشید ؛در ساعات روز این کار را انجام دهید. تا خطری شما را تهدید نکند و بتوانید به‌ راحتی در ساعات روز از دیدنی‌ های این جنگل لذت ببرید. جنگل سه هزار همانند جنگل دوهزار زیبا و با آبشارهای خروشان تصاویری خارق العاده برای این قسمت ایجاد کرده است.

 

ارسال دیدگاه