روستا های سرسبز مازندران موقعیت ممتاز جهت خرید ویلا

8 آذر 1401
0 دیدگاه
روستاهای مازندران 458485484185

جاذبه های دیدنی روستاهای مازندران

روستاهای استان مازندران مانند چمستان، امیرآباد، کرات کتی، حاجی آباد، سید کلا، مرداب کردآباد، عباس آباد، گرمسار، برنت و غیره به دلیل موقعیت جغرافیایی عالی دارای آب و هوا ، طبیعت بکر، رودخانه های متنوع و آبشارهای زیبا است.

ماندن در این روستاها و لذت بردن از مواهب بیشمار موجود در طبیعت باعث شادی روح و سلامت جسم خواهد شد.

 روستای سعادت آباد

سعادت آباد روستای در‌نور مازندران است که اقلیمی خوش داشته و دارای باغات متنوع میوه و شالیزارهای سرسبز برنج است.

خرید ویلا در روستای سعادت آباد گزینه ی خوبی برای سرمایه گذاری و استفاده ی شخصی می باشد. افرادی که به تنهایی سفر می کنند می توانند با خریدن ویلایی یک خوابه نیاز اسکان خود را بر طرف کنند.

زمانی که سفر به روستای سعادت آباد به صورت دست جمعع باشد  باید ویلایی جهت خرید انتخاب شود که  چند خوابه بوده و سالن بزرگ و مجهز به حداقل دو سویت کامل باشد.

با خریدن ویلا در روستای سعادت آباد علاوه بر تفریح، گردش و خوش گذرانی های دور همی، یک سرمایه گذاری نیز محسوب می شود. ودر  مواقع خالی بودن ویلا می توان آن را به افراد دیگر اجاره و از محل آن کسب درآمد کرد.

روستاهای مازندران 49684968485485

روستای امیر آباد

‌امیرآباد روستایی در مازندران بوده که از توابع شهرستان نور به شمار می آید. مجاورت روستای امیرآباد با دریا و قرار گرفتن در یک‌موقعیت رقابتی ممتاز، بستر مناسبی برای علاقه مندی افراد به این خطه جهت مسافرت را فراهم‌کرده است.

در روستای امیرآباد زمین هایی با موقعیت عالی جهت خرید وجود دارد  می توان اقدام به خرید زمین‌کرد سپس‌با سلیقه ی شخصی ویلا های زیبا ساخت. در زمان ساخت ویلا در امیرآباد دغدغه فروش و اجاره آن را نباید داشت زیرا افراد زیادی به دلایل مختلف امکان ساخت ویلا نداشته و دنبال ویلا های آماده هستند.

با وجود گردشگران در فصل های مختلف سال به مناطق  مازندران،  خرید و فروش و ساخت و ساز ویلا یک سرمایه گزاری کلان می باشد.

ویلا های موجود در  روستای امیرآباد تمامی امکانات لازم  برای گردش گرانی  که ویلای اجاره ای می‌خواهند  را دارند.

عموم  ویلا ها چشم انداز مناسبی داشته و به دلیل وجود دریا بیشتر پنجره ها روبه دریا باز می شود.

امیرآباد علی رغم روستایی بودن دارای سوپرمارکت بوده  ودرصورت نیاز به مواد غذایی مشکل تامین آن وجود نخواهد داشت.

روستای مازیچال کلاردشت

روستای مازیچال در محدوده کلاردشت استان مازندران قرار گرفته است. مناظر دیدنی این روستا به همراه جاذبه های طبیعی موقعیتی ممتاز جهت مسافرت به این روستا را رقم زده است.

می توان با خریدن ویلا در استان مازندران منطقه کلاردشت و روستای مازیچال  یک سرمایه‌گذاری عالی داشت. سرمایه‌گذاری همواره فروش نیست بلکه می توان با هزینه کم ویلایی کوچک در مازیچال کلاردشت خریداری کرد  ویلای خریداری شده بعد از مدتی قیمت آن چند برابر می‌شود.

روستاهای مازندران 6546541654165841584

روستای برنت

روستای برنت در  اطراف شهر سوادکوه  مازندران قرار گرفته است . این روستا  درون جنگل های سرسبز با مراتع و کشت زارهای زیبا قرار گرفته که رودخانه های خروشانی دارد.

روستای برنت علاوه بر جاذبه های طبیعی دارای سابقه تاریخی نیز است  عمارت علی محمدخان و محله موسوم به اردشیر بابکان در این روستا واقع شده است.

جاذبه های تفریحی و تاریخی موقعیتی ممتاز برای روستای برنت جهت جذب مسافر فراهم کرده است.

با توجه به مسافرت های پی درپی به این روستا جهت دیدن مواهب موجود، ویلا سازی در روستای برنت یک سرمایه گذاری مناسب و سود ده به حساب خواهد آمد.

روستای گرمسار

گرمسار روستایی با موقعیت ارتباطی مناسب است. این روستا در نزدیکی شهرهای مهم و توریست پذیر استان مارندران نظیر رامسر، تنکابن، و هریس قرار گرفته است.

بلند ترین قسمت کوه های البرز در حوالی  روستای گرمسار مازندران قرار گرفته است.  کوه های بلند، دشت های پر از گل و چشمه ها و آبشارهای  زیبا که از این کوه های بلند به رودخانه ها می ریزند تصاویر هیجان انگیزی از طبیعت را به سمت دیدگان مسافران روانه می کند.

گرمسار در مقایسه با سایر روستاهای استان مازندران پهناور بوده و جز روستاهای بزرگ به حساب می آید. وجود چشمه های آب معدنی و همچنین مکان های دیدنی باعث علاقه مندی زیاد به روستا گرمسار شده است.

و در هر کجا که پای مسافر به میدان باشد می توان گفت موقعیت منحصربه فردی برای سرمایه گذاری به وجود آمده است. با خرید زمین و ویلا سازی در روستای گرمسار می توان به درآمد قابل توجهی دست یافت.

روستاهای مازندران 4668549684684685469

 

دلایل خرید ویلا در روستاهای مازندران

با وجود آب و هوای خوبی که  استان های شمالی کشور به ویژه استان مازندران  دارد افرادی که قصد  سرمایه گذاری و خرید و فروش ویلا، خونه باغ های کوچک و کلبه های ویلایی شیک را دارد می تواند این استان زیبا را انتخاب کند

همانطور که می دانید وجود کارخانه های فعال در شهرهای بزرگ  سبب  آلودگی هوا شده و این دلیلی مهم برای مهاجرت  یا سفر به استان مازندران به ویژه  روستا های استان مازندران  می باشد.

دلیل دیگر این است که برخی از افراد به دلیل  شغل های سختی که دارند  بعد از چند ماهی کار و فعالیت خسته شده و به یک مسافرت نیاز دارند تا بتوانند با بهره بردن از فضای بیرون از شهر به آرامش برسند بنابراین با خریدن یک ویلا در یک منطقه ی خوش آب و هوا  به زندگی خود تنوع می بخشند.

زیرا اگر در زمان سفر ویلای شخصی وجود داشته باشد  نگرانی بابت مکان اسکان‌برطرف خواهد شد.

نکات لازم برای خرید ویلا در روستاهای مازندران

برای خریدن ویلا باید تمام نکات خرید و فروش در نظر گرفته شود از جمله محل قرار گیری ویلا  مهم است باید مکانی انتخاب شود  که  محل  گردشگری و توریستی  بوده  و جاهای دیدنی زیادی داشته باشد.  برای مثال دریا ،جنگل، چشمه ،آبشار و غیره به آن جا نزدیک باشد .

امکانات  ویلا از نکات مهم دیگر است  مثلا برق  و آب و  رستوران و قهوه خانه که در بیشتر روستا های استان مازندران این امکانات وجود دارد.

هزینه خرید ویلا در روستاهای مازندران

برای خرید ویلا در روستا، صرفا نیاز به پرداخت هزینه زیاد نیست ویلا ها بسته به مساحت و محیط قرار گرفتن دارای قیمت های مختلفی است  ویلا های بزرگ در روستاها به نسبت ویلاهای کوچکتر قیمت های بیشتری دارند.

افراد بر اساس میزان بودجه خود می توانند ویلا جهت خرید انتخاب کنند.

روستاهای مازندران 4646418541568415

سرمایه گذاری با خرید ویلا در روستاهای مازندران

می توان  با خریدن ویلا در استان مازندران یک سرمایه‌گذاری عالی داشت. برای ساخت و ساز و خرید ویلا در این سرزمین نباید صرفا به موقعیت های شهری نگاه کرد بلکه مناطق روستایی مازندران نیز به دلیل داشتن موقعیت های ممتاز پتانسیل لازم برای سرمایه گذاری را دارند.

می توان با هزینه کم در روستاهای این استان سرمایه‌گذاری نمود. طبیعت زیبای مازندران باعث شده خیلی از جمعیت کشور به این استان مهاجرت کنند. بیشتر افراد در هر کجای کشور که باشند به دلایل مختلف سالانه دو یا سه مرتبه مسافرت چندروزه و یا شاید چند ماه  به مسافرت روند و از این جمعیت بیشتر استان مازندران را انتخاب می‌کند.

دلیل مسافرت متعدد به این سرزمین، آب‌وهوای پاک طبیعت سبز و دریای زیبا است. می توان  بهشت را بر روی زمین در استان مازندران‌مخصوصا روستاهای این استان دید.

روستاهای مازندران بسیار زیبا و دل‌نشین هستند با تفریح و قدم گذاشتن در طبیعت زیبای مازندران می توان طعم واقعی زندگی را چشید در هر جا که قدم برداشته می شود فقط سرسبزی، جنگل، دریا و معجزه‌های خداوند رحمان می‌باشد.

روستاهای استان مازندران جاذبه زیبایی و چشم‌انداز خیلی بالایی دارند کوه های البرز که به وسیله درختان زیبا و کنار هم سبز شده است تمایل افراد را به سفر چندین برابر می کند.

ارسال دیدگاه